Hotel
Główne etapy inwestycji hotelowej
W zależności od wielkości i charakteru przyszłego obiektu, stopień trudności, zakres poszczególnych etapów oraz okres realizacji hotelowej inwestycji będą się znacznie różnić. Prezentujemy Państwu główne etapy planowania , budowy i uruchamiania obiektu hotelowego,
z uwzględnieniem optymalnej kolejności prac i dokonywania wyboru istotnych dla hotelu systemów i rozwiązań.
I etap - Działania przygotowawcze inwestycji
- Badania rynku
- Opracowanie biznesplanu
- Wybór źródeł finansowania inwestycji i pozyskanie środków
- Opracowanie strategii sprzedaży - segmentacja rynkowa - charakter obiektu
- Projektowanie obiektu - praca z zarządem, architektami i branżystami
- Wybór odpowiedniego systemu do zarządzania w oparciu o charakter obiektu - parametry techniczne przyszłego systemu są niezbędne do planowania rozwiązań architektonicznych
i eksploatacyjnych - Konsultacje z architektami i branżystami dotyczące logistyki i ergonomii danego obiektu
- Wybór wyposażenia kuchni i jego dostawcy - plan rozmieszczenia urządzeń pod względem HACCP, bezpieczeństwa pracy, ergonomii , logistyki przepływów surowców i dań gotowych oraz wymogów odpowiednich służb (dostawca głównego sprzętu kuchennego zapewnia plany rozmieszczenia urządzeń pod względem wymaganych przepisów oraz współpracuje z branżystami w ramach tego samego kontraktu)
- Wybór systemów współpracujących z systemem do zarządzania obiektem
- Opracowanie optymalnej struktury organizacyjnej, w oparciu o charakter obiektu
i zaplanowany zakres usług
II etap - Budowa obiektu
- Nadzór i bieżące konsultacje wynikające ze zmian w trakcie budowy inwestycji
- Zastępstwo inwestorskie w sytuacji, gdy obiekt został zaprojektowany przez HOREST
- Zakup stałych elementów wyposażenia IT
- Rozpoczęcie rozmów z dostawcami mediów: telekomunikacja, Internet, telewizja
- Kontrola wykonawców i postępów prac w zakresie IT
- Praca z architektem wnętrz dotyczącym wyposażenia obiektu
- Wybór dostawców sprzętu i wyposażenia
III etap - Wdrażanie
- Stworzenie biura tymczasowego oraz tymczasowej serwerowi i magazynu dla IT
- Zakup i parametryzacja systemów do zarządzania obiektem
- Uruchomienie procesów ukierunkowanych na otwarcie obiektu
- Współpraca z księgowością operacyjną i kadrami
- Opracowanie budżetu operacyjnego
- Opracowanie procedur na bazie systemu zarządzania obiektem
- Zatrudnienie menadżera ds. marketingu i sprzedaży
- Złożenie dokumentów do kategoryzacji obiektu
- Organizacja działu marketingu i sprzedaży
- Opracowanie ofert i wejście na rynek, booking w biurach podróży
- Włączenie obiektu do systemów rezerwacyjnych
- Rozpoczęcie sprzedaży obiektu
- Zatrudnienie kierowników działów
- Oferty pracy dla personelu - wstępna rekrutacja
- Rozpoczęcie ustawiania procesów operacyjnych
- Zatrudnienie pracowników kuchni
- Sukcesywne zatrudnianie pozostałego personelu
- Szkolenie personelu operacyjnego
- Zakup wyposażenia hotelu i gastronomii
- Odbiór dokumentów dopuszczających obiekt do eksploatacji
IV etap - Rozpoczęcie eksploatacji obiektu
- Kategoryzacja Obiektu
- Oficjalne Otwarcie Obiektu
powrót
Szmaragdowa woda, dzika przyroda i błogie lenistwo pod żaglami
komfortowego i kameralnego jachtu.
Razem odkryjemy miejsca niedostępne z lądu, zawiniemy do malowniczych
zatoczek i portów, poznamy smak owoców morza i zanurzymy się w szmaragdowych
wodach Mórz i Oceanów.
Komfortowy i bezpieczny hotel napędzanywiatrem gwarantuje niezapomniane chwile
i wyjątkowe wspomnienia!
Zapraszamy w morską podróż w komfortowym hotelu sterowanym wiatrem!
Oferujemy realne,
ukierunkowane na sukces rynkowy,
wsparcie w uruchamianiu
i rozwijaniu potencjału hotelowych inwestycji.
Do współpracy zapraszamy inwestorów,
projektantów, właścicieli hoteli
i otwieranych obiektów.
Jesteśmy w stanie pomóc i znaleźć rozwiązanie problemu na każdym etapie inwestycji i funkcjonowania Państwa obiektu.